Jak przygotować bf08f

Wystawcy biorący udział w targach branżowych mają trudne zadanie. Muszą merytorycznie przedstawić swoją ofertę, jednocześnie zapewniając przybyłym osobom niezapomniane wrażenia. Aby osiągnąć ten cel, potrzeba przede wszystkim świetnego zespołu pracowników. Pomocne będzie też odpowiednio przygotowane stoisko. Sprawdź, co powinien przygotować profesjonalny wystawca na targi branżowe.

 

  • Namiot reklamowy z nadrukiem

Namioty reklamowe z nadrukiem określa się również jako namioty handlowe lub namioty ekspresowe. Są podstawową częścią dobrze przygotowanego stoiska branżowego. Zapewniają jego profesjonalny wygląd i wpływają korzystnie na świadomość marki. Co najważniejsze, nie sprawiają problemów przy rozkładaniu. Ze względu na znaczną powierzchnię zadruku gwarantują szerokie możliwości przy projektowaniu.

Podmioty oferujące produkty reklamowe dla firm mają w portfolio namioty handlowe o różnych parametrach. W zależności od specyfiki marki, dostępności budżetu i oczekiwanych efektów możesz zdecydować się na produkt z dowolnym nadrukiem. Wśród proponowanych namiotów znajdziesz liczne warianty stalowe i aluminiowe w rozmaitych wersjach kolorystycznych, ze ściankami lub bez.

  • Standy reklamowe

Standy reklamowe stanowią doskonałe tło do prezentacji produktów na targach branżowych. Pozwalają na profesjonalne zaprezentowanie firmy i umożliwiają przedstawienie jej oferty. Zwiększają też szansę na nawiązanie współpracy z nowymi kontrahentami czy klientami. Ponadto stwarzają doskonałą przestrzeń do przekazania misji i najważniejszych wartości przedsiębiorstwa.

Firmy tworzące standy reklamowe rozumieją, że targi branżowe rządzą się swoimi prawami. Wiele wiedzą o panującym na nich pośpiechu i „polowych” warunkach, często utrudniających odpowiednie przygotowanie stanowiska. Aby maksymalnie ułatwić przedsiębiorcom prezentacje marki, dbają o poręczność i wytrzymałość przygotowywanych standów. Dzięki temu banery reklamowe są łatwe do rozłożenia, niewiele ważą i pozostają odporne na wpływ szkodliwych czynników zewnętrznych.

  • Flagi reklamowe

Flagi reklamowe z nadrukiem to doskonałe uzupełnienie namiotów handlowych. Prezentują się doskonale w połączeniu ze standami i banerami reklamowymi. Zapewniają dużą powierzchnię zadruku, jednocześnie nie zajmując dużo miejsca w transporcie. Są łatwe do rozłożenia w każdych warunkach. Dzięki aluminiowemu masztowi cechują się wytrzymałością i niewielką masą. Po zapakowaniu do funkcjonalnego pokrowca mogą być bezpiecznie przechowywane i przewożone.

  • Siedziska reklamowe

Na targach branżowych często panuje nieco nerwowa atmosfera. Odwiedzający „odhaczają” stoiska poszczególnych firm w dużym pośpiechu. Po pewnym czasie powoduje to zmęczenie i niechęć do dalszej eksploracji ofert. Doskonałe warunki do odpoczynku akurat przy Twojej ekspozycji stworzy kącik relaksu, w którym znajdują się np.:

  • pufy eventowe;
  • leżaki z logo firmy;
  • kostki reklamowe do siedzenia.

Dzięki nim potencjalny klient może zatrzymać się u Ciebie na dłużej. Stwarza to doskonałe okoliczności do przedstawienia marki w nieco mniej oficjalnej atmosferze i utrzymania uwagi odwiedzającego na pewien czas. A wiadomo, że im dłuższa rozmowa z kontrahentem, tym większe szanse na pozytywny odbiór oferty.

  • Gadżety reklamowe

Akcesoria i gadżety stanowią ciekawy dodatek do podstawowego wyposażenia stoiska branżowego. Pozwalają zwiększać świadomość marki i kreować profesjonalny wizerunek przedsiębiorstwa. Taką funkcję pełnią m.in.:

  • notes i długopis z nazwą marki;
  • torba reklamowa;
  • poduszka z nadrukiem;
  • parawan plażowy z logo firmy.

Wymienione produkty można rozdawać osobom zainteresowanym ofertą, np. jako upominki lub nagrody za udział w konkursie. Niezależnie od okoliczności wręczenia akcesoria reklamowe świadczą o dużym zaangażowaniu w budowanie bliskich relacji z klientami i wpływają korzystnie na wizerunek firmy.

Powyżej wymieniono 5 niezbędnych elementów na targi branżowe. Warto się w nie wyposażyć z wyprzedzeniem, aby zapewnić marce dobrą widoczność na tego typu eventach.